Aha. Mikrosekunder. Det är ju jättekort tid detMagnusJonsson wrote:Mmmm..... Kanske lite...DanielM wrote:
Hmmm... Men det där känns ju som att du låter den vänta 1000 sekunder, eller tänker jag fel nu?![]()
1000us = 1 ms som jag sedan gör 1000 ggr = 1 sek

Jag lovar, det är inte det enda nyaMagnusJonsson wrote:Jag ser verkligen fram emot version 1.1, även om det i dagsläget "bara" ger möjligheten att slå på flera lampor samtidigt.

Håller med. Det finns verkligen inte nog med info för att en nybörjar-Linux-användare ska ha en ärlig chans. Det är lite synd. Då får ju inte vi "experter" chansen att RTFM:a er newbiesMagnusJonsson wrote:Annars är jag nöjd med att jag äntligen har begripit hur man ska kunna dimma sina lampor. Antingen beror det på att det finns få tips på Telldus forum (många verkar en smula förvirrade) eller så beror det på att jag är mindre begåvad... Heaven knows...![]()

Tror inte det. Känns som att vi är inne i finputsstadiet nu och det finns inget sånt.MagnusJonsson wrote:Kommer "WakeupLight" att finnas med i version 1.1?
Det hade ju varit riktigt snajdigt om man (vi som har dimmers) hade gått från ljuslevel 0 till 255 på säg 5 minuter (naturligtvis konfigurerbart)
/Daniel